Förändringarnas fisk

Sommaren var en del ångest. När augusti kom hade jag blivit rätt trött på mig själv och min tillvaro. Anledningen till att det är "superseptember" nu är att den här månaden verkar förändra min tillvaro rätt mycket. När oktober drar igång kommer jag, om allt går som planerat, vara en roligare människa, ha mer tid att teckna, lite mer pengar, och mer ork att träffa folk. September är min väg dit. Det känns spännande, lite läskigt, men rätt bra.

En vän visade mig världens största fisk häromdan, imponerande. Det finns så mycket fint, läskigt och imponerande i världen, som man liksom inte vet om ännu.

Kommentarer

  1. En av anledningarna till varför havet är så skrämmande. Allt kan finnas där!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar