The fox and the hand

Jag har äntligen börjat installera mig i ateljén igen. Igår satte jag och Elias kylskåpet på plats och röjde fram en fikahörna. Vi är fortfarande tämligen omgivna av flyttlådor, men det börjar bli såpass mycket arbetsplats att man faktiskt kan arbeta. Jag tar och skannar lite grejer och lägger upp då jag.

Från mitt klotterblock:
En slags räv? Inspirerad av någon mugg Valentin hade.
Dagen efter jag tecknat denna stämde den inte längre... oktober är höstig och kall. Idag ska jag köpa vantar.
Igår hade jag besök av Mattias Elftorp från Tusen serier. Han frågade om Fairfax, när den kan tänkas vara klar, hur jag ska arbeta med den etc. Fick feedback. Jag frågade mer om Tusen serier, förlag, framtid etc. sen var klockan tre på natten. Slutade med att jag fick sova på ateljén. Nu ska jag käka gårdagens lunch till frukost. Sen ska jag bättra på nästa porträtt lite och ladda upp det. Se fram emot det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar