från mitt block innan bokmässan

Jag blev rätt nöjd med dessa, svart tusch och rött blev fanemej snyggt.

Den här är rolig för att den är sann. Ibland när jag känner mig lite nere spelar jag ukulele och sjunger för att må bättre, vilket funkar. Just den här gången tog jag i ordentligt och sen blev det så jävla kul när jag insåg hur fånigt det nog såg ut.

Det var sista arbetspasset på nummerupplysningen och jag terroriserade Olle med serier av Kate Beaton. Jag älskar den där jävla ponnyn! Klicka på bilden för att komma direkt till serien (en av Hark! A vagrant!)

Kommentarer

  1. 1) Snyggt!

    2) Även den mest deprimerande låt blir glad av att spelas på ukulelen. Sådant fantastiskt instrument.

    3) Älskar allt av Kate Beaton.

    SvaraRadera
  2. Har du sett Adventure Time-avsnittet "The Eyes"? De har med ponnyn där. I princip.

    Avsnittet verkar finnas här: http://www.4shared.com/video/wA4RWH_v/Adventure_Time_28_The_Eyes.html

    SvaraRadera
  3. <3 Hark a vagrant. Helt fantastisk. =3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar