Resereportage

För tre veckor sedan skämde jag bort mig själv med en liten resa söderut.


Dvs, jag hängde med Jacob ner till Göteborg. Han var förbi Stockholm för någon spelgrej(han är indiespelmakare eller något, vad fan bryr jag mig?) men jag knegade då, så vi hann inte ses. Men hm, jag var ledig några dagar efter det, så jag hängde med honom när han åkte hem igen.

Ack denna hamnstad, den var kul att återse även vid ett annat läge än Bok- och Biblioteksmässan. Hah! En kväll var vi och skulle köpa krubb på en pizzeria då Johan Wanloo rusade in. Han var påväg hem och kände igen mig genom fönstret. Han var rätt ställd över att se mig där vid fel tid på året =D

Jag satt och jobbade en hel dag på Serieateljén. Så sjukt inspirerande och kul, det gör jag gärna om! Annars hängde jag mest med Jacob, jag introducerade honom till Café Tintin! (jag vet att de bytt namn, men jag bryr mig inte, de kommer alltid vara Tintin för mig) och han introducerade mig för...


Foton av Jacob Michelsen.

Kommentarer

  1. Aawww, jag log som en sol hela tiden när jag läste den här posten. Bästa reseserien! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar