Tusch-Äventyret

Så jag återvände tillslut till ateljén för att ta en titt på Anima 7. Jag vill ha klart numret för att kunna sälja det på Stockholms Internationella Seriefestival. Så efter att ha räknat på det kom jag fram till att jag måste tuscha tre sidor per dag.

Min reaktion var typ såhär:

Men! Jag är också skadad av manga, framförallt Bakuman. Och jag tecknade som fan förra året. Kanske HAR jag blivit snabbare? Man ska ju inte ropa nej förrän man ramlat ner i bäcken. Så jag satte igång.

Aaah du heliga ljusbordsljus! Absorbera mig in till tuschnirvana!
Och... vid dagens slut. Ja, se på fan!

YEAH!!

haha ordvits

Då gäller det bara att hålla upp den takten!!
jag har såklart redan halkat efter men äääh
det löser sig nog!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar