Bratislava-resan i bilder

...innehåller då inte bara bilder från Bratislava, utan även Cachtice och Berlin.

Känns som att tiden rinner bort fortare änn man anar. Jag är äntligen tillbaka i ateljén, men hamnar direkt i att fixa med recensioner, redaktörande, planerande av event och resor etc. Dvs inget tecknande. En god och busig vän besökte mig dock just och fick mig att bara göra roliga saker ett tag. T.ex. teckna en ny banner. Vet att jag inte borde då jag tyvärr måste prioritera annat egentligen. Därav postar jag bara foton från Bratislavaresan här. Ingen mer text just nu. Fast iallafall de seriegrejsen jag skissade ner medan jag var på resande fot. Kommit igång lite igen.

Jag och Valentin på flyget till Wien












Kul sidonotis: Jag postade denna bild på twitter, någon dag senare [fanns detta] från den inspirerande Linus Remahl.
 Sen drog vi till Berlin bitches! Kolla, Tinet, muren och jag!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar