Just nu i Stockholm!

Här kommer ett stressigt och tafatt utan-förlaga försök att göra reklam!




Om jag inte var väldigt upptagen med mitt nattkneg, planering, skriverier och att inte få någon sömn så hade jag helt klart varit iväg på allt kultur-baserat som händer i Stockholm just nu. Det verkar vara stadsvandringar, spelningar och massa gratis roliga grejer. I vanlig ordning avslutas allt med ett sjukt långt bokbord längst hela drottninggatan nu på söndag. Och Serieteket bunkar upp med en liten gren ut på plattan. Det verkar bli aktiviteter som fan, och Seriebattlet ska hållas på en jäkla scen eller nåt!

Jag skriver om detta då jag själv kanske inte hinner dit, pga tidigare nämnda aktiviteter. Var erbjuden att slåss också men vågade inte lova dit mig som annat än åskådare. Men jag vill se! För giganterna som möts är följande!

FRIDA ULVEGREN
TOMAS ANTILA
BERIT VIKLUND
JONAS DARNELL
STEFAN ERIKSSON

Från klockan 11- 17 säljs det serier till asbillig penning 
(sist jag var där fick jag med mig nästan hela Strangers in Paradise för typ tio spänn)
Klockan 14.45 - 15.30 är det Seriebattle!
och klockan 16.00 - 17.00 håller Ola Hammarlund en stadsvandring med temat Serier i Stockholm. Är du under 15 går du gratis, över femton kommer du undan med 20 bagis!

Hoppas vi ses där!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar