Under regn och vind, där finns du och är varm

Jag är i Göteborg och får saker gjorda, inte så mycket tecknat dock. Men den här sidan där jag ritade av en grannpassagerare på tåget kan ju vara lite kul att visa:
Jag försöker lista ut den här staden. Yvette fixade en karta till mig, vi har ritat diverse sjöodjur men även anvisningar på den. Saker känns lite mer läsbara nu.

Lite andra saker jag lärt mig:
  • Västtrafik-appen funkar asbra om man satsar på turen som går tio minuter innan den som de påstår ska ta en fram i tid.
  • Göteborgs-sushibiten heter Insideout.
  • Det är inte så smart att säga högt hur tivoli man tycker det är med spårvagnar.
  • Serieateljén välkomnar alla, men är inte så glada om man solkar ner deras soffa.
...resten är Linus Linus Linus Linus Linus Linus Linus Linus.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar