RainbowDash och Rex

Första gången jag var hemma hos Linus skröt jag som fan med att jag cyklade till min ateljé jämt. Det visade sig under senare samtal att han hade lika långt till sin ateljé som jag har till min(1 mil). När han sen skaffade en egen cykel och började med samma sak gjorde han det såklart snabbare änn mig, morr. Men cyklandet har fortsatt vara en gemensam grej och nådde väl sitt esse när vi under den senaste veckan kunnat cykla ihop. Självklart tog det inte lång tid innan detta blödde ut genom våra tecknarhänder.

SÅ - introducing!

LINUS REMAHL med cykeln:
©LinusRe
 och STEF GAINES med cykeln:
©LinusRe

Men jag går händelserna i förväg, så här kommer en serie:









Köp vårt cykelseriefanzin på nästa omgång av Stockholms Internationella Seriefestival!

Här följer Linus version av när vi bränner på under raksträckan!



och så ett foto på Rainbow Dash, Rex och Linus.
("Rainbow Dash"?)

Kommentarer

  1. Jag utnämner denna serie till Finaste Cykelserien 2013!

    SvaraRadera
  2. Det glädjer mig att ni, som ansvarsfulla serietecknare, föregår med gott exempel inför övriga seriesverige och har fräsiga hjälmar på er båda två.

    (Tummar uppåt för cykelfanzin förresten. Låter som en helkul idé).

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar