Muffinsreaktioner

Haha!

Jag trodde att muffinsreceptet som jag drog in i min "Mitt 2014 i bilder"-serie (augusti) försvann i mängden av det andra i serien och att ingen skulle uppmärksamma det. Men jag hade fel!


Kolla, jag är på ett kylskåp!
Om jag fattat rätt är detta något många tecknare brukar erfara från sina föräldrar, så är dock inte fallet för mig eller mina bröder. Familjens kylskåpsdörr var en historia i sig... mer om det någon annan gång!

Det kändes lite som ultimata målet när man gör ett serierecept, att det ska sättas upp synligt i köket och bakas många gånger. Kärlek <3

Sen bah
Kolla, jag är i en snygg video!
Tomb gjorde en jätterolig genomgång av receptet, steg för steg, med de ingredienser han fick tag på och höftade mått. Extra skoj att han hade samma skål som jag använde, och ritade in i receptet :D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar