Vecka 3 med #inktober

För att hålla igång tecknandet och för att bli bättre på tusch och bakgrunder har jag hängt på årets omgång av #inktober. Reglerna är enkla.

Så nu är jag på vecka 3! Åh läskigt, förra gången jag hoppade på den här grejen gjorde jag bara 24 av oktobers 31 dagar. Nu är det bara 10 dagar kvar och fyra bilder så lyckas jag kanske slå det rekordet.

Förra veckan kändes bakgrunderna fortfarande tråkiga och svåra, den här veckan var de riktigt roliga! Det är även första veckan då jag gjort fler bakgrunder än andra bilder. Se där! Så ungefär nu känns det som att den här utmaningen fungerat för mig. Nu får vi se hur det går nästa vecka.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Kroki (människor)

45 anledningar att jag älskar gamla Sailor Moon

Gröna karantänfingrar